Trenér 1. třídy pro fitness a kulturistiku

Cvičení pro ženy v těhotenství a po porodu

Dozvěděla jste se, že jste těhotná?

Byla jste doposud pohybově aktivní a nechcete přestat ani v těhotenství?

Ráda byste cvičila, ale bojíte se, aby jste neublížila sobě ani Vašemu miminku?

Velice ráda se stanu v průběhu těhotenství i po porodu Vaší oporou a rádcem, jak se udržet fit i v tomto náročném období a zároveň se připravit na porod a období po něm.

Pravidla cvičení těhotných

V období těhotenství jsou na tělo ženy kladeny zvýšené nároky podmíněné vývojem plodu. Pokud jde o zdravý vývoj plodu při fyziologickém těhotenství, je prospěšné udržovat si kondici vhodným cvičením, ovšem při zachování určitých pravidel. Konkrétní pravidla se vztahují k jednotlivým obdobím těhotenství (trimestr = třetina těhotenství). Lze pokračovat v původní aktivitě, ale šetrněji, ne na výkon. V těhotenství nezačínat nové typy aktivit. S těhotnými ženami cvičím v klidném tempu s ohledem na jejich výchozí fyzickou kondici, zařazuji cviky vycházející ze zdravotního cvičení a zároveň se jim snažím poradit, jak se správně stravovat a jak se vypořádat s ,,chutěmi“.

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode